Графічні оголошення з фото товару і його основними характеристиками, які бачить користувач у пошуковій видачі. Ми настроюємо таку рекламу за допомогою інструменту Google Shopping.
Цей вид рекламних кампаній особливо ефективний для ecommerce проєктів.
Інструмент, що дає можливість показувати банери з вашим меседжем на різних інформаційних сайтах. Гнучкі налаштування таргетингу дають змогу показувати рекламу за інтересами, соціально-демографічними та поведінковими показниками аудиторії.
Це чудовий інструмент для збільшення впізнаваності бренду.
Розміщення рекламних відеороликів на YouTube та інших відеохостингах дає можливість залучити користувача в рекламне повідомлення і створити необхідний образ компанії в очах цільової аудиторії.
Інструмент відмінно працює на впізнаваність продукту, вартість перегляду порівняно невисока. Існує безліч форматів і гнучкі налаштування таргетингу.
Запуск реклами в Google Ads
складається з наступних етапів
1
Розробка ефективної рекламної стратегії
2
Налаштування Аналітики та рекламного облікового запису Google Ads
3
Складання семантичного ядра (підбір пошукових запитів)
4
Збір мінус-слівㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
5
Створення рекламних оголошеньㅤㅤ
6
Налаштування та запуск рекламних кампаній
7
Аналітика та оптимізація рекламних кампаній
8
Формування Індивідуальних звітів
З Вас лише маркетинговий бюджет.
Залишайте заявку щоб дізнатися детальні умови.