Клієнт здебільшого працював із постійними замовниками і залучення нових клієнтів майже не було.
Платну рекламу раніше не запускав.
Нещодавно зробили сайт і хотіли саме запустити платну рекламу і стояв вибір між фесбук ads або контекстною рекламою.
Проблематика була в тому, що частина постійних клієнтів йшла і потрібно було швидко залучити нові цільові проекти в бізнес.
ЦІЛІ КЛІЄНТА
Отримання цільових клієнтів із платної реклами
Завдання стояло залучити цільових клієнтів із мінімальним чеком 800 доларів.
Вартість ліда не мала перевищувати 800 грн.
НАША СТРАТЕГІЯ
Аналіз та доопрацювання сайту
Було проведено докладне спілкування з клієнтом, щоб заглибитись у специфіку бізнесу та цільову аудиторію, також було зроблено аналіз сайтів конкурентів. На підставі цієї інформації сформувалися основні УТП та додаткові блоки, які потрібно було зробити на сайті. Було наголошено на високу експертизу клієнта у своїй сфері, що власне і відобразили на сайті за допомогою відгуків та кейсів. Також додатково реалізували спливаючі вікно зі спец. пропозицією, яка в майбутньому приносила основний потік лідів
Аналіз попиту
Проведено аналіз пошукового попиту. У ході якого сформувалося розуміння, що є основні дві цільові аудиторії в бізнесі клієнта, це ті, хто хочуть впровадити конкретну СРМ систему і ті, які ще не визначилися і в цілому шукають інформацію щодо впровадження СРМ системи. Також великий пул запитів, які хочуть доопрацювати вже поточну СРМ систему. У результаті ми визначили, що наше завдання працювати в першу чергу з цільовою аудиторією, яка хоче впровадити конкретну СРМ систему.
Зв'язок з відділом продажів
Було отримано доступом до записів дзвінків менеджерів і СРМ системі, де працювали менеджери у тому, щоб аналізувати якість лідів. Також були налаштовані та пов'язані з СРМ системою базові ЮТМ мітки, що дозволило розуміти в майбутньому які ключові слова та кампанії були ефективні.
ВИКОНАНІ РОБОТИ
Формування правильноЇ структури рекламного облікового запису дозволяє ефективно проводити оптимізацію та поліпшення рекламних кампаній.
Одним із бар'єрів було те, що за найцільовішими запитами була висока ціна за клік, тому важливо коректно розподілити ці слова по кампаніям.
Написання продаючих адаптивних оголошень з додаванням усіх можливих розширень
У процесі було залишено дві кампанії і виділено за ними лише конверсійні запити.
У процесі дійшло того, що необхідно створити доп. сторінки на сайті під кожну послугу щодо впровадження СРМ системи. Тестування та вибір ефективної стратегії ставок. Стратегія "Максимум конверсій" показала найкращий результат.
Постійне коригування/оптимізація рекламних кампаній з метою покращення результату, а саме: коригування ставок, мінус слів, перерозподіл бюджету, коригування ключових слів, додавання нових запитів тощо.
РЕЗУЛЬТАТИ
2 місяці
На другий місяць реклама почала окупати себе
800 за ліда
За місяць вийшли на вартість ліда 800 грн
120 лідів
Було отримано стабільний потік лідів
Отримайте БЕЗКОШТОВНИЙ ПОПЕРЕДНІЙ АУДИТ Вашого рекламного аккаунта та стратегію розвитку!