GA4, GTM, Looker Studio

Налаштування Веб Аналітики для бізнесу

Завдяки правильно налаштованим сервісам вебаналітики Ви зможете зменшити витрати на рекламу -30%, або отримувати більше клієнтів +40% в рамках поточного бюджету.
БЕЗ НАЛАШТОВАНОЇ ВЕБ АНАЛІТИКИ У ВАС
  • Ви не знаєте, як працює реклама
    і не можете її покращувати
    Зазвичай реклама працює "якось". Без налаштованої аналітики ти не зрозумієш, чи працює інструмент в плюс, в нуль або в мінус. А якщо в мінус, то що можна зробити, щоб працював у плюс.

    За трафік Ви платите гроші, іноді тисячі доларів на місяць, але чи потрібно їх тобі платити – незрозуміло.

  • Ви не можете оцінити ефективність підрядника
    з інтернет-маркетингу
    Вони кажуть вам, що нагнали багато трафіку і все має бути добре. А що це за трафік? Може, це трафік аферистів CPA-шників, який і так би купив? Можливо, це контекст чи SEO на розпродані товари у вашому магазині? Трафік іде, платити треба, а продаж немає і бути не може. Агентство може обманювати вас роками, а Ви  й не знатимете.

  • Ви не знаєте які саме рекламні інструменти приносять продажі і як їх покращити
    Без корретно налаштованих конверсій і відслідковування за допомогою міток всіх інструментів реклами ви не розумієте яке реально джерело реклами приносить клієнтів і продажі і куда саме, можна більше інвестувати.

  • Не розумієте, що можна покращити на Вашому сайті, щоб збільшити продажі.
    Дуже, часто відсутність результатів є через слабку конверсію сайту. Особливо в інтернет магазинах, коли карточка товара не продающа, або етап оформлення заказу не зручний, чи більшість користувачів додає товар в корзину і не оформлює його. Коли налаштована аналітика то можна зрозуміти, що конкретно треба покращити в сайті.
ЩО МОЖНА ВІДСТЕЖУВАТИ З ВЕБ-АНАЛІТИКОЮ

Аналіз відвідуваності сайту

Скільки відвідувачів приходить на ваш сайт і звідки, як вони взаємодіють із сайтом і як довго на ньому знаходяться.

Джерела трафіку

Кількість переходів з різних джерел, таких як пошукові системи, соціальні медіа, рекламні кампанії та інші.

Середню тривалість сесії

Аналіз часу, який користувачі проводять на сайті, і сторінки, які вони відвідують.
Конверсії

Вимірювання цільових дій, таких як реєстрація, покупки, заповнення контактних форм, які користувачі виконують на сайті.

Географічні дані

Інформація про місцезнаходження відвідувачів (країна, місто), що допомагає адаптувати контент для різних аудиторій.

Продуктивність сторінок

Оцінка ефективності окремих сторінок на сайті, включаючи час на них, кількість переходів та конверсії.

Пристрої для перегляду

Виявлення типів пристроїв і браузерів, які використовуються відвідувачами, а також їхні роздільність екрану.

Відстеження цілей

Налаштування конкретних цілей та подій, які ви хочете вимірювати на своєму сайті (наприклад, відправка запитань або завершення покупок).

БЕЗ НАЛАШТОВАНОЇ АНАЛІТИКИ ПРОЄКТИ «ЗЛИВАЮТЬ» ЩОНАЙМЕНШЕ 30% БЮДЖЕТУ
Зазвичай у більшості сайтів не коректно налаштовані конверсії або вони взагалі не налаштовані!

ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИ ОТРИМАЄТЕ?

1

Оцінка ефективності реклами та коштів, витрачених на неї

Зможете зрозуміти реальну статистику по рекламним інструментам і джерела трафіку які приносять кращу ефективність по продажам і які потрібно покращити.

2

Підвищення коефіцієнта конверсії сайту

Зможете дізнатися, які фактори впливають на прийняття рішення про купівлю або замовлення на вашому сайті та як їх поліпшити.

3

Поточний аналіз відвідуваності сайту

Ви зможете відстежувати, скільки відвідувачів приходить на ваш сайт і звідки, як вони взаємодіють із сайтом і як довго на ньому знаходяться.

4

Знаходження помилок та проблемних місць вашого сайту

Зможете проаналізувати на якому етапі, яких сторінках, блоках сайту користувачі відвалюються і не здійснюють цільову дію(заявка, транзакція, дзвінок)

5

Оптимізація маркетингових та бізнес-стратегій

Поліпшення стратегій маркетингу та бізнес-плану на основі аналітичних даних.

6

Підвищення прибутковості та прийняття інформованих рішень

Збільшення прибутковості бізнесу та прийняття рішень на основі об'єктивних даних і аналізу.

ПОСЛУГИ ТА ВАРТІСТЬ
Аудит аналітики
Від 2000 грн
Проведемо аудит вашої системи аналітики та надамо рекомендації та ТЗ щодо налаштувань та збору даних
Отримати консультацію
Налаштування Веб Аналітики GA4
Від 3000 грн

Налаштуємо систему аналітики, цілі та візуалізуємо дані.


Google Analytics 4. GTM. HotJar. Looker Studio. Power BI.

Отримати консультацію

Налаштування аналітики для

e-commerce

Від 6000 грн.

Налаштуємо систему аналітики, коректну роботу звітів електронної торгівлі та всі необхідні цілі, інтеграцію з СRM, візуалізуємо дані.


Google Analytics 4. GTM. Looker Studio.

Отримати консультацію

Наскрізна аналітика

Від 20 000 грн.

Налаштуємо трекінг всіх продажів, трафіку та реклами в одному місці. Побудуємо кастомні звіти, які дадуть відповіді на усі ваші питання.

Отримати консультацію

Звіти та візуалізація даних

Від 10 000 грн.
Візуалізуємо всі необхідні для вас дані для зручного аналізу у вигляді табличних звітів та інтерактивних дашбоардів.

Looker Studio. Power BI.

Отримати консультацію

НАШ ПІДХІД В НАЛАШТУВАННІ ВЕБ-АНАЛІТИКИ

Заглиблення в бізнес модель

Детально аналізуємо бізнес модель бізнесу, які основні показники потрібно відслідковувати, де є вузькі місця. Беремо за основу основні показники які впливають на продажі, а саме: середній чек, пріоритетні товари та послуги, конверсійність кожного етапу воронки і т.д.

Безкоштовній попередній аудит

Уже на самому старті проводимо безкоштовний аудит поточної налаштованої гугл аналітики, щоб надати Вам рекомендації що не так і що можна виправити в першу чергу. Надаємо детальний план робіт з аудитом і оцінку вартості та термінів вирішення Ваших задач

Налаштування базової наскрізної аналітики

За допомогою правильно звʼязки СРМ системи та системи аналітики і сервісу візуалізації даних налаштовуємо наскрізну аналітику яка допомагає розуміти реальні показники рентабельності рекламних інструменті, ціни клієнта, життєво цикл клієнта і т. д.

Тестування та супровід

Декілька раз тестуємо налаштовані інструменті та надаємо супровід, щоб надалі все коорректно відслідковувалось і не було збоїв.

Етапи робіт
Аналіз сайту та цілей
Ми детально вивчаємо сайт та Вашу бізнес модель Визначаємо ключові показники ефективності (KPI) та цілі для вашого сайту, що вказують на ваші бізнес-завдання та стратегію.
Налаштування систем вебаналітики
Ми підключаємо та налаштовуємо такі сервіси, як Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Pixel, Hotjar, Microsoft Clarity й інші в залежності від специфіки проєкту та потреб клієнта. Крім того, на цьому етапі наші фахівці налаштовують теги, події, цілі, сегменти, фільтри й інші параметри для більш точного та коректного відстеження даних.
Збір, оброблення та зберігання даних
Ми збираємо дані про трафік, поведінку, інтереси, конверсію й інші показники за допомогою систем вебаналітики. Отримані дані обробляються з використанням статистичних методів і алгоритмів з метою виявити закономірності, тенденції та можливі аномалії.
Візуалізація даних
Це візуалізація даних для створення наочних дашбордів і звітів. Для цього можуть бути використані різні інструменти, як-от Looker Studio, Google Data Studio, Power BI й інші. Інтерактивні дашборди та звіти з графіками, таблицями й діаграмами роблять інформацію більш доступною, наочною та зрозумілою для клієнта.
КЕЙСИ ВЕБ-АНАЛІТИКИ
Дізнайтеся, як ми допомогли бізнесу заробити за допомогою налаштовані Веб-Аналітики
ПРО НАС
  • Досвід у сфері інтернет маркетингу 5 років

  • Робота на результат

  • Досвід роботи із зарубіжними та європейськими ринками

  • Реалізовано понад 100 проектів

НАШІ КЛІЄНТИ
Отримайте БЕЗКОШТОВНИЙ ПОПЕРЕДНІЙ Аудит Вашої Веб - Аналітики!