Аналіз відвідуваності сайту
Джерела трафіку
Кількість переходів з різних джерел, таких як пошукові системи, соціальні медіа, рекламні кампанії та інші.
Середню тривалість сесії
Вимірювання цільових дій, таких як реєстрація, покупки, заповнення контактних форм, які користувачі виконують на сайті.
Географічні дані
Інформація про місцезнаходження відвідувачів (країна, місто), що допомагає адаптувати контент для різних аудиторій.
Продуктивність сторінок
Оцінка ефективності окремих сторінок на сайті, включаючи час на них, кількість переходів та конверсії.
Пристрої для перегляду
Виявлення типів пристроїв і браузерів, які використовуються відвідувачами, а також їхні роздільність екрану.
Відстеження цілей
Налаштування конкретних цілей та подій, які ви хочете вимірювати на своєму сайті (наприклад, відправка запитань або завершення покупок).
ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИ ОТРИМАЄТЕ?
1
Оцінка ефективності реклами та коштів, витрачених на неї
Зможете зрозуміти реальну статистику по рекламним інструментам і джерела трафіку які приносять кращу ефективність по продажам і які потрібно покращити.
2
Підвищення коефіцієнта конверсії сайту
Зможете дізнатися, які фактори впливають на прийняття рішення про купівлю або замовлення на вашому сайті та як їх поліпшити.
3
Поточний аналіз відвідуваності сайту4
Знаходження помилок та проблемних місць вашого сайту
Зможете проаналізувати на якому етапі, яких сторінках, блоках сайту користувачі відвалюються і не здійснюють цільову дію(заявка, транзакція, дзвінок)
5
Оптимізація маркетингових та бізнес-стратегій
Поліпшення стратегій маркетингу та бізнес-плану на основі аналітичних даних.
6
Підвищення прибутковості та прийняття інформованих рішень
Збільшення прибутковості бізнесу та прийняття рішень на основі об'єктивних даних і аналізу.
Налаштуємо систему аналітики, цілі та візуалізуємо дані.
Google Analytics 4. GTM. HotJar. Looker Studio. Power BI.
Налаштування аналітики для
e-commerce
Налаштуємо систему аналітики, коректну роботу звітів електронної торгівлі та всі необхідні цілі, інтеграцію з СRM, візуалізуємо дані.
Google Analytics 4. GTM. Looker Studio.
Наскрізна аналітика
Налаштуємо трекінг всіх продажів, трафіку та реклами в одному місці. Побудуємо кастомні звіти, які дадуть відповіді на усі ваші питання.
Звіти та візуалізація даних
Looker Studio. Power BI.
НАШ ПІДХІД В НАЛАШТУВАННІ ВЕБ-АНАЛІТИКИ
Заглиблення в бізнес модель
Детально аналізуємо бізнес модель бізнесу, які основні показники потрібно відслідковувати, де є вузькі місця. Беремо за основу основні показники які впливають на продажі, а саме: середній чек, пріоритетні товари та послуги, конверсійність кожного етапу воронки і т.д.
Безкоштовній попередній аудит
Налаштування базової наскрізної аналітики
За допомогою правильно звʼязки СРМ системи та системи аналітики і сервісу візуалізації даних налаштовуємо наскрізну аналітику яка допомагає розуміти реальні показники рентабельності рекламних інструменті, ціни клієнта, життєво цикл клієнта і т. д.
Тестування та супровід
Декілька раз тестуємо налаштовані інструменті та надаємо супровід, щоб надалі все коорректно відслідковувалось і не було збоїв.