Напевно всі вже помітили, що при переході на сторінку Google Universal Analytics - одразу з'являється великий банер, на якому ведеться зворотній відлік. Цей зворотній відлік нагадує про те, що вже 1 липня Google Universal Analytics перестане працювати і до того часу всі користувачі повинні перейти Google Analytics 4.
Залишити заявку! |
Чому небезпечно ігнорувати перехід на Google Analytics 4?
По-перше, не налаштувавши Google Analytics 4, власники бізнесу НЕ зможуть отримувати інформацію й дані про те, що відбувається на їх сайті: які користувачі звідки прийшли, що купили, чим цікавились і так далі.
По-друге, власники бізнесу, які мають налаштовану оптимізацію реклами через Google Universal Analytics, ризикують втратити ефективність роботи реклами через відсутність збору даних.
Google Tag Manager
Google Analytics 4
Google Tag Manager
Google Analytics 4